، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

سه قلوهاي مامان

بدون شما نميتونم

1393/2/24 22:54
نویسنده : پريا
552 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته هاي كوچولو من 

امشب يكم دلم گرفته،يكم ميترسم از چي از اينكه شما رو از دست بدم ،اين روزها دكتر ها خيلي رك شدن نميدونم يا من خيلي حساس شدم ،مدام به من ميگن چرا يكيشون رو كم نكردي چرا سه تاشون رو نگه داشتي ،شايد زود به دنيا بيان بدنه يه زن توان سه تا بچه رو نداره ،خيلي عوارض داره ،و......

اخه يكي نيست بهشون بگه اخه اين فرشته ها كه هديه خدا به من هستن چطوري  كمشون كنم مگه كسي هديه رو پس ميفرسته ،اون با ارزشترين هديه دنيا رو ،

اخه من چطوري از اون تبش قلب كوچولوتون كه مثل قلب يه گنجشك ميزنه بگذرم 

از تكوناي كوچولوتون 

از اينكه تو وجوده من  سه تا معجزه است بگذرم

اخه من بدون شما ديگه معنا ندارم ديگه خودم هم نميشناسم

فرشته هاي من قوي باشيد 

روزهاي سختي رو گذرونديم ،روزاي سختي در پيش داريم ولي اين رو بدونيد كه مامان ديوونه وار عاشقتونه از خيلي چيزا براي داشتنتون گذشته و تمام وجودش پر از ارزوي بودن شماست پس قوي باشيد و به موقع به دنيا بياييد نفس هاي مامان

 

هرچی تو زندگی دارمو ندارم
هرچقدر دلخوشی هست تو روزگارم
این همه احساس خوب که روبرومه
به خدا به خدا من از تو دارم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

فریبا
25 اردیبهشت 93 0:22
سلام خانومی اصلا بد به دلت راه نده عزیزم.توکلت بخدا خدا بخواد هیچی نمیشه به قول شاعر گفتنی:گر هوادار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد توکلت بخدا.این ماه ماه عزیزیه.زیاد دعا بخونو و اصلا نگران نباش لایق باشم برات دعا میکنم
زهرا
25 اردیبهشت 93 10:01
سلام دوست عزیزم بابت سه تا فرشته بهتون تبریک میگم اتفاقی وبتون رو دیدم اصلا ناراحت نباشید فقط از خودش که داده بخوایین نگهدارش باشه و حتما هست اگه تونستین پیشم بیایین تو قسمت لینکام وبی هست با نام سه قلوها ببینین که دوست عزیزم سه تا فرشته رو بسلامتی زایمان کرده موفق باشید
پريا
پاسخ
ممنونم زهرا جان فرشته كوچو لو شما هم مبارك باشه انشا اله خدا نگهدار همه نيني ها و مادراشون باشه و اين دوران سخته بارداري رو با شيريني در اغوش گرفتن فرزندان سالم وصالح به پايان برسونه
رایونا
25 اردیبهشت 93 13:57
سلام خانومی گلم.. دعا می کنم کوچولو هات سالمو سلامت و خوشگل بیان تو بغلت.. توکلت به خدا گلکم.. خب اگر میتونی دکترتو عوض کن، برو پیش کسی که همه جوره راحت باشی عزیزم.. مراقب خودتو مسافر کوچولوهات باش عزیزم..
fati_k21
28 اردیبهشت 93 19:39
انشالله هیچی نمیشه نگران نباش...توکلت به خدا
مامان و بابا
29 اردیبهشت 93 10:23
سلام عزیزم ممنون اومدی گلم ، خوشحالم کردی الاااااااااهی ، این خیلی عالیه که شما هم سه قلو داری اصلا به حرف های دکترا اهمیت نده ، خدا خودش این هدیه رو داده ، خودش هم حفظشون می کنه عزیزم من تو بارداری اتفاقات زیادی واسم افتاد که چند بار دیگه گفتم دیگه تمام شد و بچه هام از دست رفتن ، ولی خواستِ خدا بود ، نگهشون داشت تو هم به خدا توکل کن ، همه چی درست میشه عزیز دلم راستی ، اگر خواستی دکترت رو عوض کنی که یه دکترِ خوب باشه و بهت روحیه بده و دستش هم موقع زایمان تند باشه حتما بهم بگو که دکتر خودم رو که فوووووووق العادست بهت معرفی کنم همیشه در دسترسه ، حتی نصف شب اگه کاری داشتی باهاش میتونی باهاش تماس بگیری و همیشه هم جواب میده کلا خیلی گله فدات
پريا
پاسخ
ممنونم كه بهم دلداري دادي دكترا كه خيلي ميترسونن من پيشه پرناتولوژي ميرم ولي پوستم رو كنده هر هفته ازم طول سرويكس ميگيره خوشحال ميشم ادرس دكترت رو بهم بدي عزيزم ممنونم ازت انشا اله فرشته هاي كوچولوت نامدار باشن و خدا نگهدارشون باشه برام دعا كن خيلي ميترسم😍
مریم
31 اردیبهشت 93 13:36
عزیزم الهی به سلامتی از این دوران عبور کنی وهر3نی نی هاتو تو بغلت بگیری فقط به ایمه اطهار وخداوند توکل کن منم دوران بسیار مشکل داری تو بارداری داشتم ولی فقط خداوند تعیین میکنه و بس اگر از دکترت استرس میگیری عوضش کن عزیزم
پريا
پاسخ
ممنونم مريم جان رفتم پيش يه دكتر ديگه اونم همين حرفها رو ميزنه و ميگه بارداري خيلي مشگلي داري فقط توكلم و اميدم به خداست اگه بخواد كه كوچولو هاي من باشن هيچ چيز نميتونه جلشو نو بگيره سپردمشون به خدا
نفس
31 اردیبهشت 93 22:12
سلام نگران نباش گلم انشالله خدا خودش برات نگه شون میداره خدا راشکر کن لایق سه فرشته هستی .اصلا بد به دلت راه نده سوره پس برای آرامش قلبت بخون انشالله بیام خبرای خوب بدی
پريا
پاسخ
ممنون نفس جان منم توكلم به خداست و شكر گذارشم انشا اله بتونم از پسش بر بيام و سالم و سلامت به دنياشون بيارم
مامانی
20 خرداد 93 12:59
عزیزم ختم قرآن داریم دوست داشتی بیا به نیت سلامتی کوچولوهات یه جزء بردار منتظرتم